Sunday, May 10, 2009

Жавхлан ~ Монголын vнэртэй салхи ~



1

Омог цэнхэр эгшиглэн амар амгалан дуун

Одонд vvрсэх хvлэг айлын бараа

Саяхан тэнцсэн унага

Монголоо эрэн янцгаахад

Ижий гvvний эргэцээнд нь сэтгэл минь сэмэрлээ

Гvнж анирхан чимээ нь домог шивнэсэн

Гvйгvvл цэнхэр салхи минь монголын vнэртэй

Атгаад хадгалж болдоггуй нутгийн цэнхэр салхи минь миний амисгалаа

Нас насны сонорт ухаан учирласан

Намрын хєх салхи минь аавын vнэртэй

Гvйгаад vнсvvлж болдоггvй нутгийн цэнхэр салхи мини

Миний амьсгалаа миний амиа

2

Шуурах нь хvртэл сонсголон энэр энэрхvйн дуу

Шувууд буцах чимээ намрыьн нуураа

Дэргэд шивнэсэн горхи намайг орхин холдход

Дагаад гvймээр урсгал нь санаанд минь хоцорно

Энгэр дулаан євєртєє намайг аргадсан

Эгшиг чимээн салхи минь ээжийн vнэртэй

Євєрлєєд буцаж болдоггvй нутгийн буурал салхи минь

Миний монголоо миний амиа

3

Гэр тойрон анирлах бор талын шэвшээ

Гэгээ унсэх углуу миний хаваржаа

Сэрвээ цайрсан улирал насний санаанд сэнгэхэхэд

Сэтгэл цангах салхиндаа нутгаараа амисгалнаа

Нас насны хацарт намайг vнсдэг

Нvтгийн эрээн салхи минь миний vнэртэйн

Yрээн vлдээж vнсvvлэх нутгийн эрдэнэ салхи минь

Миний амисгалаа миний амиа.

No comments: