Saturday, January 06, 2007

Masmavi




Maziyi hatırlatan bir şarkı mırıldanıyorum hafiften,canım yanıyor…
Acının hüzünle yoğrulduğu simsiyah bir gecenin ortasında yapayalnız kalmış bir bedeni taşıyorum
Sanki gözlerim hala çıkıp gittiğin o kapıda
Mumlar yakıyorum beynimin en ücra köşesine
Ardında bıraktıklarının sancısı yakıyor yüreğimi
Ve gidişinle yıktığın duvarların altından kalkamamam kanatıyor bedenimi
İçimde bir deli çocuk ağlıyor,kalbim ağlıyor,ben ağlıyorum…

Beliz...

Huuchniig sanagduulsan negen duug namuuhnaar ayalna, setgel zurh min ovdoj bna..
Ui gashuu, uitgar gunig hosolson tas haranhui shoniin dund gav gantsaaraa uldsen bie min
Nud min chinii garch yavsan haalgan deer togtson shig
Oi sanamjniihaa hamgiin hol buland laa asaaj baina
Chinii orhison ui gashuu zurhiig min shataaj baina
Chinii yavahdaa nuraasan hananii dooroos bosch chadahgui ni
Dotor min genen huuhed uilj baina, zurh min uilj baina, bi uilj baina..

Orchuulsan Tsenher Dusal..

No comments: